torsdag 26 maj 2011

21.44

Heii. Saker som hänt sen sist jag skrev; jag har träffat min farbror (vilket inte händer så ofta. Så det var väldigt roligt!), jag har träffat en bebis (vilket också var väldigt roligt! Haha!), har hälsat på min farmor (roligt det med), har hittat och köpt en klänning att ha på kommande festligheter ;)) (visar den när jag fått den), gjort klart allt i skolan. När jag tänker efter så har jag nog inte gjort så mycket... mest hängt i skolan eller tagit det lugnt. Har mått lite illa idag och igår så var bara på en lektion igår och en idag men nu så känner jag mig bättre igen och tur är väl det för i helgen finns det ingen tid till att vara sjuk! Imorgon så har jag bara en lektion (Idrott) sen så är det helg. Nu ska jag återgå till mitt tvtittande. Gooodbye! Btw, tyckte att det passade otroligt bra med två gamla bilder från Mallorca ;))

Inga kommentarer: