söndag 29 maj 2011

21.02-Don'tHoldYourBreath

Hej! Äntligen hemma igen! Helgen har varit tipptopp! Kan inte gå på så mycket men har iallafall spelat Lasergame för första gången i hela mitt liv. Detta gjordes mitt ute i skogen, inne i ett berg. Blev lite skeptisk när vi kom fram och gick in i berget. Det var iskallt och kolsvart, vi gick ganska långt in sen uppför en trappa. Väl uppe mötte vi ett kamerateam från kanal 5 som berättar att vi just mött Filip och Fredrik som varit där och spelat in till sitt program. Bra att man har ögonen med sig liksom. Lasergame var hur som helst bland det roligaste jag gjort, trodde inte att man kunde finna en sådan glädje av att springa runt i ett jätte stort mörkt rum med en blinkande väst på sig och skjuta på motståndarna! Men till det bästa av allt; inledde min första spelomgång med att komma på 2.a plats över de som skjutit flest (om nu det är bra ;)) Detta kan ni se på bilden längst ner.
Bilderna är väldigt blandade men här är iallafall bland annat lite bilder från lördagens första stopp som var på ett badhus! Det är under sådana här helger som man går från normal fräsch (allvarligt, jag vet inte om det stavas så...) till ja... botten? Haha, men det är så värt det!
Bilder från inatt, Lasergame och badet. Inatt vid halv två tiden så skapade vi en tradition med nattdoppet! Det började som ett skämt jag hade förra året innan vi åkte till Piteå och som senare blev till att jag mitt i natten skulle ta ett spontant litet bad som i sin tur ledde till att jag fick sällskap och nu är det en tradition! En mycket fin beskrivning (a). En supertradition är det iallafall!

Inga kommentarer: