fredag 20 maj 2011

18.24

Hejhej! Sitter just nu på bussen; evighetsbussen (a) Såklart så ringer det just när jag skriver också, så att allt bara pooooff också försvinner det! Anyway, har haft samhälls och idrott idag. Samhällsen bestod av hänga gubben, lämna tillbaka böcker och betygssamtal, rätt så chill med andra ord. På idrotten var det orientering och jag var snabbbast av tjejerna och 3.e snabbast i klassen! Jorden går under imorgon så det är okej att skryta lite idag ;)). Förövrigt så har "tapetinspektionen" ( döpte honom till det :D) varit och kikat på mina tapeter och 1 timma efter besöket så trillade det in ett mail innehållandes ett presentkort (fast det heter inte presentkort det heter något i stil med rekvisition) så nu är det bara för mig att kila och fixa tapeter wooop,wooop! Nu är det bara 20 minuter kvar! Helt otroligt höhö. När jag kommer hem så ska jag äta lite mat dvs uppstekt pannkaka :D mitt sällskap kommer att bestå av mig och mina 10 egon! Det är illa när man åker 16 mil för att ta sig hem och man ändå är själv hemma (a) Som tur har jag min fina vän Hanna som jag ska umgås med ikväll när jag ätit min solomiddag och duschat. Alltid lika mysigt att åka hem 20 minuter efter idrotten man känner sig så otroligt freeeesh liksom. Justja! Upptäckte ju något stort idag! Bindor som innehåller parfym! Förmodligen så är det bara jag som är lite efter men hey, sicken finfin uppfinning! Tummen upp för det alltså ;)) Nu ska jag återgå till spotifylyssnandet en liten stund.
Pusshej, hörs senare.
Eyy, ha förståelse med mina x antal stavningsfel samt meningsbyggnadsfel, fixar det senare ;)

Inga kommentarer: