tisdag 10 maj 2011

20.04

Ph: Imorse när jag skulle göra mig klar för skolan (a) Fiiint.
Godmorgon typ... jag har inte så stort huvud jag står bara framåtlutad.... Min sovmorgon bara "poff" försvann imorse och jag flög till skolan och bara "poff" gjorde nationellt prov och sen blev det Kh och konsert sen sa jag hejdå till skolan för idag. Måste ju berätta att konserten var jätte bra och jag sätt där och grät som ett litet barn som inte får godis alltså, illa. Tårarna bokstavligt sprutade. Började allvarligt att undra vad som hände. Måste hänt något konstigt, räcker typ att jag ser en fågel nuförtiden så grinar jag ju haha! Just let it out... ;)) Kändes iaf som ett fint tillfälle att släppa ut alla känslor höhö, bland 100-tals människor (a). Fint var det hur som helst och alla var jätte duktiga. Så mycket värt hade jag att skriva just nu.

Inga kommentarer: