lördag 20 november 2010

12.27-IfYouCanSeeMe,ThenYou'reProbablyALittleTooClose

Ph: Tagen av mig någon gång... kommer inte ihåg när.

Dagens humör: Still Happii!!
Dagens mående: Awesome!
Dagens borde: Träna + Sova
Dagens frisyr: Blöt hund frisyr...
Dagens klädsel: Bara en t-shirt än sålänge.
Dagens planer: Fixa lite saker och träffa Hanna.
Dagens vill ha: Hmm...sommar?
Dagens längtan: Samma som ovan skulle jag tro...
Dagens fundering: Inget speciellt haha ;)
Dagens beroende: Musik
Dagens tråkigaste: Ingen aning ;)
Dagens tidning: Norran!!! När jag var hos Hanna insåg jag att det inte alls var Norran som jag läst utan Piteå-tidningen...Fail ;)
Dagens låt: Tinie Tempah-Let Go
Har inte så mycket som jag känner att jag vill skriva för tillfället så då roar jag mig själv med att fylla i en massa listor...

Inga kommentarer: