lördag 13 november 2010

21.58-WhenISayJumpYouSayHowHigh

Tjaoo! Jag bloggar igen! Helt otroligt! :D Man slutar aldrig att förvånas. Skulle kunna berätta vad som hänt sen sist jag skrev ( typ...1898....) men det skulle ta tid... hehe. Men i stora drag har jag varit med söta människor och gjort alla möjliga roliga saker också har jag ju som vanligt varit i skolan. Mer om det sen! Just nu sitter jag och lyssnar på musik medan Hanna skickar sjukt dålig "musik" till mig tror inte ens man kan kalla det för musik så jag försöker lära henne vad som är ok att lyssna på och vad som man inte under några som helst omständigheter ska lyssna på. Tror faktiskt att jag lyckas hehe.

Är kvar i Luleå i helgen och igårkväll fick jag besök av Yasmine! Roligare tjej får man leta efter! Måste ju också berätta att vi klättrade på klätterväggen på idrotten! Alla fegade ju typ ur! Tur att jag o Yasse är modiga då (fast det var fler som klättrade men vi var dom enda tjejerna som klättrade hela vägen)! Det var ju hur roligt som helst! Fast det var roligast när man skulle ner hahaha. Längtar tills vi får göra det igen!
Idag har jag vilat eftersom att jag har feber och är förkyld -.- Fast det är ju inte helt fel ägna dagen åt att kolla på film hehehe. Däremot är det lite tråkigt för jag skulle ha träffat Emma idag :-/ Får hoppas att jag orkar det imorgon istället. Hanna var iallafall och hälsade på idag :D Verrrry niiice!!

1 kommentar:

Hanna;) sa...

Men! Vad är det du säger om min musiksmak?? :'( Inte okej.. Ja det var bra att jag hälsade på och "hjälpte dig att tvätta" :)