torsdag 18 november 2010

23.15

Ph: Tagen hemma i somras!
Känner mig helt speedad, tur att det är fredag imorgon. Hade bestämt att stanna här denna helgen men saker och ting ändras. Har tagit ledigt från och med 12.00 imorgon eftersom att jag då ska gå till bussen för att åka till mitt andra hem. Brukar vanligtvis åka med den senare bussen så vet inte riktigt varför jag tog ledigt, kände väl för det helt enkelt. Fast det känns lite surt att jag missar datan och idrotten, men som tur är så kommer det ju fler lektioner haha. Ska påminna mig själv om att jag skrivit detta nästa vecka när jag sitter på lunchen och önskar att det vore helg hihi. Fast det är inte så farligt när man får umgås med sånna finisar som jag får :) Då blir allt roligt!
Nu ska jag gå och leta upp något att äta, sen ska jag kolla lite på Irene Huss-Tatuerad Torso. Hinner kanske inte blogga imorgon på morgonen så isåfall gör jag det när jag kommer hem "hem". Alternativt från mobilen. We'll see!
NattiNatti!

Inga kommentarer: