tisdag 16 november 2010

21.16

Ph: Tagen igår när jag var och åt lunch ( & fortfarande hade något som kallas för energi...).
Har sovit sen jag kom hem (klockan tre...) Mysigt... Nu ska jag dricka något (intresseklubben antecknar?)och så sen ska jag sova igen, tur att vi fick en oplanerad sovmorgon imorgon. Medan jag ändå skriver kan jag ju berätta att vi börjat med Eos-projektet idag och att jag hamnade i en grym grupp! Valde först dans+bild i första hand men nu har jag ändrat mig så det blir mest dans+teater men det blir möjligtvis även lite sång och bild. Tur för mig att vi varken har läxor eller prov i veckan. Hade väl tänkt mig bättre bloggning idag men allt blir inte som man tänkt sig. Hoppas att jag vaknar upp som Little miss Sunshine alternativt Spindelmannen/Rambo imorgon... Oddsen känns...höga...
Anyway, GodNatt!

Inga kommentarer: