söndag 14 november 2010

20.31

Ph: Bildkvalitén alltså... (bilden är dimmig eftersom jag just kommit dit hehe) Det är iallafall Arvidsjaur som möter Dundret och de senare laget vann tyvärr ;)

Min kära vän Olivia vet inte riktigt vad ordet framförhållning betyder detta har hon nu bevisat två gånger genom att:
1. Sms:a "Jag är i Luleå nu ;)" utan att säga någonting alls i förväg, men som tur var så var jag i Sunderbyn efter att ha kollat en basketmatch (Höken-Sunderbyn) och stod just o väntade på bussen. Hon hade nämligen match i G-stad och eftersom att jag ändå passerade där så passade jag på att stanna och kolla hennes match :D
2. Sms:a ännu en gång "Vet du vart jag är påväg?" Jag gissade på Gielas/Konsum MEN jag hade fel... det var ju såklart Luleå. Satt i pyjamas och kollade film (kände för att göra något annorlunda...hehe) när hon skrev att hon skulle sitta i sek på en match som började om tio minuter... SÅ det var bara att hoppa i kläderna och kasta sig på cykeln för att cykla över hela stan (med min kondition...haha) till Hälsans där matchen var. Trevligt var det iallafall :D
"Alternativ" 2 skedde idag så det är alltså vad jag ägnat min dag åt =D

1 kommentar:

agnes sa...

sv: jadå! det är lugnt :D