lördag 27 november 2010

13.10-Sometimes

Ph: Tagen av mig.
Lovar du att vara ärlig? Kanske...haha joo!
Du heter: Mikaela
Smeknamn: Alla möjliga knasiga saker...
Låt som när du är ledsen sörjer till: Sörjer inte direkt till någon låt... lyssnar snarare på låtar som gör mig glad :D
Beroende av: Mobilen... & mat!
Vad tror folk om dig: Hahaha! Det kan man allt undra.
Stämmer det: Beror på vad man syftar på ;)
Vad får du oftast komplimanger för: Olika varje gång!
Vad säger du för att imponera på någon: Har jag faktiskt aldrig tänkt på :-o
Hur imponerar man på dig: Finns många sätt, oftast bara genom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv: Ehh...JA! All the time!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: --
Var bor du: Luleå för det mesta.
Trivs du där: JA!!
Äger du några converse: YES!
Sprit, cider, vin eller öl: Inget alls!
Brukar du bli för full: Nope, det är ju en bra förutsättning om man dricker isåfall.
Är du allergisk mot något: Snö..?
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer...
Antal timmar sömn inatt: 10
Brukar du komma i tid: Jo.. iallafall om jag ska till skolan men ska jag träffa någon kompis så brukar jag oftast vara sen...
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Trött+glad!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart...
Vad tycker du om fötter: Haha, dom är väl helt ok!
Hade du en bra kväll igår: Oh yes!
Favorit dryck på morgonen: Jucie/Mjölk/Vatten
Rakar du benen: Nää jag sparar ut mitt hår på benen såklart! Vad annars? Nej men jag använder hårborttagningskräm eftersom att jag har en förmåga att av misstag "tillverka" ärr på mina ben om jag använder en rakhyvel! Nu vet ni!
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött...
Är du blyg: Haha! Det beror på situationen ;)
Vad gör du i morgon: Det vet jag inte 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hmm...ingen aning faktiskt.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut!
Vad använder du för schampoo: Olika hela tiden!
Hur gammal är du: 16 år
Gröna eller röda äpplen: Röda
Gillar du golf: Hahaha Wii Sports är ju roligt! x)
Vilken tid gick du upp idag: 10.00
Har du sovit i din egen säng inatt: Nope
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Jadå! Det är bara att göra det! I don't mind.
När grät du senast: Hmm... räknas det att det ser ut som om jag grinat varje dag när jag kommer till skolan eftersom att det är så kallt? Annars vet jag faktiskt inte :-o
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa...RESA!
Bär du glasögon eller linser: Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej! Är ju själv en levande reklamskylt för H&M. Klart att det finns hur mycket snygga märkeskläder som helst men skulle aldrig köpa ett plagg bara för "märket"... nu ljög jag... kom just på att jag gjort det några ggr. Bl.a en t-shirt från acne. Fail.
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: Svårt att säga nu.
Solar du ofta: Beror på vad ofta innebär.
Är du bra på att laga mat: Ehh...nja...ibland. När jag inte är stressad ;)
Är du flygrädd: Nja... jag gillar att flyga! Klart att det är på egen risk man lär ju märka om man kommer ner levande igen.
Hur vig är du: Jag, vig?! Ingen ide att jag ens försöker ljuga om det. Det är ett under att jag är såpass vig att jag kan sitta upp.
Är du musikalisk: Nej...
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tycker du om sushi? Har faktiskt aldrig smakat, måste göra det!
Vad äter du helst när du ser på film: Olika
Har du tandläkarskräck: Nej, jag gillar att gå till tandläkaren! :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Vilken ögonfärg har du:
Blå med lite bruna "fläckar" aka influenser eller ngt.
Biter du på naglarna: Nej
Har ännu en gång svarat på en massa frågor!

1 kommentar:

Sanna sa...

Svar: Aaaw tack :')


Och sushi är asgott!