tisdag 23 november 2010

23.03- övertrött_tjej_här@hotmail.com

Hej!! Jag hinner inte med mitt eget liv just nu. Tack,tack,tack för att vi varken har läxor eller prov i veckan!! Fast det kanske hade varit bra om
vi haft det för då hade jag haft annat att tänka på. Känns lite som att andra personer är mer involverade i mitt liv än vad jag själv är. Jag vet inte riktigt vad jag själv vill och det finns inte riktigt tid att fundera över det, just nu & här. Det kanske bara är så att jag tänker för mycket men det är så lätt att förhasta saker som får större konsekvenser än själva saken. Fast egentligen behöver det inte vara så komplicerat, fast jag tror att det är det, kanske borde lägga hela saken på is ett tag...inte för att jag tror att det går...? Men den här gången är jag faktiskt relativt oskylig hihi! Det här låter förmodligen allvarligare än vad det är. Jag är alldeles för trött för att sitta och skriva... det är enda förklaringen till detta. Nu ska jag vara social.
Puss!
P.s Finns kanske mycket att säga om den här dagen men kort och gott var den riktigt bra. Bl.a. För att vi bara hade en lektion ;)haha!

Inga kommentarer: