onsdag 17 november 2010

19.58-CanYouStareAtThis?

Ph: Jag och Maddis i måndags då hon var här och hälsade på! Det ser ut som att jag har "kort" hår på bilden. Kanske skulle ta o klippa det så kort... fast jag skulle säkert ångra mig ;)
Tjoba!
Nu har jag duschat och städat, helt otroligt! (ironi...) Har stor lust att skriva "Natti,Natti", känns som att det är min grej... Men jag kan ju dra ut på det ett tag. Idag hade jag hoppas på att vår vikarie i samhällskunskap skulle vara borta eftersom att han ska få barn (låter knasigt att "han" ska få barn men det är ju så...) när som helst MEN sånn tur har jag ju inte... istället fick vi springa runt och leta efter något ledigt klassrum att vara i eftersom att 3.orna hade nationella prov. Det hela slutade med att vi fick gå över till Hackspetten och leta upp ett ledigt klassrum där. Jobbigt liv man har alltså...(ännu mer ironi ^^). Undrar vem som blir vikariens, vikarie...hmm. Ifall någon undrar så kan jag ju också berätta att det var en god fiskgrej på lunchen som bestod av fisk (SURPRISE) med tomatsås+lök. Förövrigt älskar jag min klass som är hur mysig som helst!! 
Nu ska jag kolla på film, skriver mer sen om jag inte somnar förstås :)

Inga kommentarer: