onsdag 24 november 2010

22.42

Hejho! Det är inte så att jag struntar i att blogga utan mitt internet vill inte fungera :( Det enda som fungerar är msn och Facebook hahaha! Men förhopningsvis så fungerar det som vanligt imorgon igen! :)Just nu ligger jag och kollar pä film men kommer nog somna snart, har redan tagit en pn på 2 timmar ;) Det behövdes! Annars har jag haft en trevlig dag på skolan tillsammans med mina sötlökar, vi hade bl.a. två inställda lektioner idag vilket resulterade i att ett helt otroligt underbart videoklipp spelades in i ett av skolans ensamblerum hahaha!! Vill verkligen lägga upp det men vet inte riktigt om jag får hihi! Kan iallafall konstatera att Carolin är hur duktig som helst på att sjunga!!! Och som om inte det vore nog så är hon grym på att spela gitarr också! Sen är ju Yasmine en höjdare på trummor! Också har vi ju då mig... Haha!! Jag är iallafall väääldigt bra på att lyssna på musik!!
Nu ska jag sova!
Natti!

Inga kommentarer: