fredag 19 november 2010

18.19-YeahI'mSuspicious

Min lillasyster har sålt jultidningar och en av de 100 saker som hon fick var kameran som dessa bilder togs med... Säger bara en sak, min mobil tar bättre bilder. Fast jag ser då lika seriös ut som vanligt ;)
Himla intressanta frågor... allt alla vill veta men inte vågar fråga...not
Anyway...
Nämn något som gjorde dig glad igår: Människor!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick till skolan :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: Letade efter en låt
Det sista du sa högt: "Aha!"
Det senaste någon sa till dig: "Mikaela du slösar ström när du sitter vid datorn"-Sagt av min kära pappa som inte är den mest seriösa för tillfället...släkt med mig kanske?
Vad har du druckit idag: Juice...inte bra för tänderna hehe.
Vad var det senaste du åt: Fil...matvanor, what?
Vad var det senaste du köpte: Babyolja
Vad är det för färg på din ytterdörr: Beror på vilken...
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och snö!
Godaste glassmaken: Tycker nog om det mesta förutom Melon.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ingen aning
Sover du tungt: Näääe jag sover lätt! Haha, det beror på ;)
Drömmer du mardrömmar: Nja... egentligen inte. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist.
Trivs du med ditt jobb: Aaa...fast jag har ju inget.
Favoritklädsel: Beror helt på vad jag ska göra. Gillar både att vara uppklädd och "nedklädd".
Favoritlåt just nu: Hjälp, bara en?! Tar väl den jag lyssnade på nyss, Rihanna- S&M. Fast Tinie Tempah-Frisky är ju också helt ok!
Vad ser du om du tittar till höger: Månen.
Vad gör dig glad just nu: Allt som inte gör mig ledsen ;D Iprincip allt gör mig nog glad just nu hihi.
Vad ska du göra härnäst: Svara på nästa fråga? Hade iallafall tänkt mig det.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Happiii!!
Favoritgodis: Ingen aning
Kläder just nu: Mjukisbyxor+Linne = Fancy
Sommarplaner: Skulle kunna ägna ett helt inlägg till att svara på den här frågan! Men kort och gott att ha det AWESOME!
Hur många kuddar sover du med: 4-6 beror på vart jag sover.
Spelar du något instrument: Hahaha, fråga min eos-lärare... Han svarar nog med glädje på den frågan!
Morgon eller nattmänniska: Båda!
Vad är viktigast för dig: För mycket för att skriva det ;)
Är du kittlig: Jaoo...
Snarkar du: Haha, nej!
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Vilken är inte äcklig?
Längtar du mest efter just nu: SOMMAR!!

Inga kommentarer: