måndag 15 november 2010

21.27

Kort dag idag dvs först Engelska sen matte i 15 min och efter det studieplanssamtal vilket gjorde att jag fick sluta 10.30 =) Jag är ju inte direkt den mest välplanerade människan och hade inte direkt läst igenom alla alternativ utan bläddrade igenom häftet imorse och kryssade i det som lät roligt... Därför kunde jag inte hålla mig för skratt när Syo:n sa: "Du verkar verkligen ha tänkt till över hur du ska välja, det är riktigt bra för i 2:an har du ju många B:kurser och då är det ju bra att ha dans som variation!" Tänkt igenom...joo visst...I slutändan blev mina val hursomhelst:
Naturkunskap B
Dans
Samhällskunskap B
Idrott o Hälsa B
Psykologi A
Fotografisk bild
Trodde att jag skulle vara tvungen att välja mellan Idrott och Dans men hade tur och fick ha båda :D

Inga kommentarer: