fredag 25 februari 2011

07.58

Hejhej! Har just passerat Stockholm och just nu Huddinge. Blev väldigt sugen på att stanna här... måste försöka få till en Stockholms resa men helst då det är varmare och ingen snö ( mamma, hoppas du inte läser detta... hehe). Har suttit och läst i någon timma nu, ganska trevligt. Haha, drömde inatt att en kompis till mig försökte att tigga till sig en skotsk bibel... det kanske inte låter speciellt roligt men om man vet vem som "försökte" att göra det så är det himla roligt! Hade tänkt ladda upp lite bilder men orkar inte starta datorn... så det fick bli mobilen istället. Förhopningsvis så kommer det bilder senare idag alternativt ikväll. Måste även tacka min granne för sällskapet till tåget igår haha! Har börjat längta jätte mycket till Mallorca resan! Det blir första resan utomlands med nya systemkameran! Wiii! Förut så har jag använt en annan systemkameran, en kompaktkamera, engånskamera, en "annan" kamera osv... Frågan är bara om mamma ( känns som att jag kan börja använda henne som ett stående epitet...) går med på att jag tar med mig två systemkameror... men jag behöver båda. De har helt olika ljus, skärpor, pixlar osv. Okej, nu känner jag att jag kom av mig här hehe. Jisses, vad mycket tunnlar, har lock i öronen hela tiden :o Nu blev jag jätte taggad på att fota också... Gaah, lika bra att jag återgår till min bok!
Vi hörs sen!
Pusshej!

Inga kommentarer: