tisdag 8 februari 2011

18.45

Ph: Från den grymma matchen i söndags. Däremot inte lika grymma bilder eftersom de är tagna med mobilkameran. Nu taggar jag redan nästa match! Wihoooo!  Första bilden är tagen innan matchen då jag och några från laget satt och kollade på en pågående pingisturnering.
Hej. Har inte så mycket att skriva. Har sovit 12 timmar inatt för den som undrar... kronisk trötthet? Just nu sitter jag bara och slöar, kollar lite på Stylisterna som jag förvörigt tycker är rätt så tråkigt... frågan är då varför jag fortsätter att kolla på det. Vill se på någon bra film... frågan är vilken. Nu vill jag ha vår!! Inte 13 minusgrader ( fast det känns som 20...). Aaa, alltså ni märker, jag har verkligen inte mycket att säga just nu, inte här iallafall ;). Ha det jätte bra alla söta människor så hörs vi snart igen. 

Inga kommentarer: