onsdag 9 februari 2011

22.45-NattiNatti

Heeeej! Jag har inte dött, absolut inte! Jag har bara mycket för mig hahaha!! Hade en underbart bra och awesome skoldag idag med min underbara klass! Fick blackout på dataprovet och ni kan ju gissa vem som satt kvar sist...(tackar Yasse för att hon tålmodigt satt kvar och väntade på mig)tur att jag gjorde det iallafall för tack vare det så klarade jag alla uppgifter!! *Happyface* Efter skolan fixade jag lite grejer på stan ( födelsedagspresenter, filmer, mat och lite saker till mig själv höhö). Har pluggat matte ikväll och höll bokstavligt talat på att bli galen på en sak som jag inte förstod ;) Lite svårt för mina fina vänner att förklara mattetal via msn/fb etc så jag drog och tiggde hjälp på annat håll. Tackar min "hjälplärare" för nu känns det faktiskt som att jag har läget under kontroll! Nu ska jag ta och sova så att jag är pigg till provet imorgon (inbilla mig...).
Special tack till alla kloka, rara, underbara, snälla och hjälpsamma människor som jag känner! Tack, tack, tack!! Vad skulle jag göra utan er?!
NattiNatti!

Inga kommentarer: