fredag 25 februari 2011

10.31

Hej igen! Snömängden har helt plötsligt minskat radikalt och nu är jag snart framme. Det första jag ska göra när jag kommer fram är att leta reda på nässpray och Ipren (behövs alltid efter att ha sovit dåligt en natt haha) efter det så bär det direkt av till Ikea! Bara det faktum att jag faktiskt har skrivit en inköpslista gör att det inte bådar gott... Varken för ekonomin eller för hur jag ska transportera hem mina inköp. Men man måste ju passa på att handla litegrann när man kan. Frågan är ju då bara om man ska lägga pengar på saker till lägenheten eller kläder... förhopningsvis så blir det lite av varje. Måste även nämna att de obligatoriska köttbullarna skall intas, det är tradition! Nu ska jag åter igen återgå till min bok som snart är utläst. Måste börja läsa mer igen, har legat på latsidan på senaste tiden när det gäller det.
Hejs!

Inga kommentarer: