fredag 18 februari 2011

20.23-ReadyForWhatever

Ph: Vet inte riktigt vad jag ska lägga upp för bilder här, dessa är iallafall tagna idag. Ser lagomt svettig och pigg ut. Måste verkligen ta tag i det där med tapetseringen, det får bli morgondagens projekt! Inte att tapetsera utan att maila angående det, haha! Sen måste jag även skriva upp en lista på saker som måste införskaffas, borde förmodligen söka efter ett jobb också så att jag kan finansiera mina planer hehe.

Hej! Kom hem för ett tag sedan. Det är ju bokstavligt talat iskallt ute och bara för det så var jag tvungen att gå och handla! Hade en väldigt trevlig skoldag idag, som vanligt med andra ord. Måste ha de galnaste kompisarna haha! Tur är väl det, för det betyder ju att jag passar väldigt bra ihop med dem. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och fixar och donar litegrann. Bara 3,5 skoldagar kvar för mig innan lovet! Varav en dag med endast 1 lektion och en dag då vi ska få kolla på 2.ornas Kuhi-projekt, vilket jag ser fram emot väldigt mycket eftersom att det är så otroligt duktiga. Nu tror jag att jag snart ska ta och krascha framför tv.n. Kändes som en väldigt bra idé faktiskt, men vi hörs imorgon. Hoppas att ni får en mysig fredag.
Kram!

Inga kommentarer: