onsdag 23 februari 2011

20.56

Ph; Lite mobilbilder från de senaste dagarna. Längst upp till höger; hade på mig ett linne som jag fått i julklapp idag, sjukt pigg i söndags morgon utanför Statoil, söndags frukosten som var väldigt lyxig, min fina vän Lars-Åke, tackar Yasmine för att hon följde mig tillbaka till skolan igår eftersom att jag skulle göra klart min bokrapport som jag missat och nu är den så klar som den kan bli, såhär rolig ser jag ut just nu när det bokstavligt talat är iskallt ute, random bild, en jättefin blus som jag provade idag och som troligtvis hänger i min garderob snart hihi, gårdagens klädsel, filminspelning!
Godkväll allesammans! Bloggade aldrig igår men däremot så gick jag och la mig 21.00 och somnade inte långt därefter. Gårdagen bestod annars av en lektion sen drog jag och Yasmine hem till mig, måste säga att hon är en bra arbetsledare då hon bestämde att jag först skulle börja med att göra klart en annan engelska grej ( jag har problem med att skriva kortfattade saker så det slutar alltid med att jag vill ha mer tid för att skriva mer...hehe) medan jag gjorde klart engelskan så satte hon själv igång med att diska. När jag var klar så städade jag lite snabbt sen så gjorde vi tunnpannkakor som vi åt samtidigt som vi kollade på en film som hyrts på vägen hem. Vid 14-15 så tog vi bussen tillbaka till skolan för det där som jag skulle göra klart. Idag har jag haft två lektioner efter det så gick jag och Yasmine på stan på en liten "shoppingrunda" + lunch. Trevligt, trevligt. Imorgon har jag en chill skoldag, slutar vid 11.00 så då ska jag skynda mig hem och hämta väskan (väskorna...) för att åka till Göteborg! Skulle ha packat ikväll men har inte börjat med det än... och nu är det endast 4 minuter kvar tills jag ska gå och lägga mig... not gonna happen liksom. Gotta go. Men vi hörs nog imorgon skulle jag tro.
NattiNatti.

Inga kommentarer: