fredag 4 februari 2011

23.10

Ph: Bild från i somras. Ja, mina ben var olika mycket bruna...
Ibland så önskar jag att jag kunde skriva vad som helst här. Det vore så enkelt, att bara få skriva utan att behöva tänka över vad man skriver. Det skulle jag väl egentligen kunna göra men då skulle jag vara tvungen att "stänga" bloggen så att säga. Jag skulle inte påstå att min blogg är så personlig, det är isåfall en del bilder, men inte ens det. Hmm...mmm. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan ju berätta att jag var rätt så "of" igårkväll...konsekvenserna av det var att min kocentrationsförmåga inte riktigt var på topp och pluggandet gick ju som det gick. Mycket till sömn fick jag inte heller, jag tvättade istället. Sen skrev jag av samhällssammanfattningen imorse. Jag är hur som helst nöjd över att jag gjort provet, lär inte få IG direkt. Hade även idrott idag, vi höll på med HLR, miniAnne var ju en intressant person. Hade även lite tävlingar och sånt. Mitt lag vann såklart ;) (Känns det jobbigt Yasse?;)). När jag kom hem tog jag en "liten" p-nap, det behövdes... Har även hunnit vara ute en sväng. Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på någon film :)
NattiNatti

Inga kommentarer: