fredag 11 februari 2011

Ph: Lite konstiga bilder från min mobil... Bilden på korten ska föreställa stället där jag bor till exempel... Vardagsmat. Första bilden föreställer en reklamkampanj för en musikal som vi fick gå gratis på, på skoltid! Innan den haft premiär! Inte illa haha ;)Den är skriven av Orup så jag blev ju nästan lite starstruck... not. Men ärligt talat så var den
väl helt okej. Passar de flesta åldrar. Bor ni i Luleå så kan ni ju gå och se den! :D
Hejsan!
Hann precis till bussen efter idrotten! Snöovädret nr. 1 i Luleå just nu!! När jag kommer hem så ska jag äta middag och sen vara med några kompisar! Tänker även försöka hinna ladda upp lite finfina bilder från klättringen idag haha!
Nu ska jag återgå till att...åka buss... Hejs! Hoppas att ni får en fin kväll!

Inga kommentarer: