måndag 21 februari 2011

21.48

Heiii! Har haft en awesome dag om än jag mådde pyton eftersom att jag fortfarande är dödstrött. Överlevede iallafall skolan, fast jag längtade faktiskt dit... ;D Förutom att jag ville sova då.  Har bl.a. spelat in filmen för svenskan idag! Gick helt awesome och var helt galet då jag "rånar" Yasse i filmen och en kvinna trodde att det var på riktigt haha! Jag dog! Skrattar fortfarande. Skönt att den är klar iallafall, en sak mindre liksom. Efter skolan så var planen att åka hem och göra klart en engelska sak så att jag sen kunde sova men det slutade med att jag chillade @ my neigbours place. Skulle ha dragit dit igen för ett tag sedan men planen är och har hela tiden varit att gå och sova så jag stannade hemma...men har jag gått och lagt mig? Får se hur det här slutar...
Säger inte godnatt nu, för jag går ändå aldrig och lägger mig fastän jag skriver det...
23.23-Uppdatering: Hemma igen, for iväg igen iallafall... ( Mamma du måste flytta hit, min drygnrytm är helt rubbad...). Tror att man kan dö p.g.a sömnbrist? Bäst att jag går och sover nu känner jag. Har slarvat med både mat och sömn de senaste dagarna/nätterna och som grädden på moset så är jag förkyld och har feber från och till! Men livet leker och snart är det lov så det är lugnt. Men måste verkligen skärpa mig nu, vill vara pigg på lovet! Från och med nu går jag och lägger mig 21.00 oavsett hur mycket annat roligt man än kan göra! Sovlöfte! Nu ska jag på heder och samvete sova. Men uppdaterar mer imorgon, har sovmorgon sen en lektion och efter det tror jag att jag och Yasse drar hit (?) så då kan jag skriva :D Fast sen måste jag tillbaka till skolan igen på eftermiddagen för att göra klart en sak haha! 
NattiNattiAllaFina.

Inga kommentarer: