torsdag 3 februari 2011

18.35-VemsLillaHjärtaFlyger?

Ph: Bilden är väl egentligen väldigt lik den nedanför men jag ville lägga upp denna med.
Hej! Redan fredag imorgon! Har gjort ett svenska prov idag och imorgon väntar Samhälls. Som tur är börjar jag inte förrän vid 12.30. Sen jag kom hem från skolan har jag mest tagit det lugnt samt städat och diskat. Det blev sent igår, så är rätt så trött. Har mycket i huvudet, tyvärr är det inte riktigt sådan kunskap som jag kan använda på prov ;) Men det betyder inte att det är dåligt för det! Har även bokat en liten tripp till Göteborg om ett par veckor, det blir bra! Ska stanna här i helgen, det kommer att bli toppen! Nu ska jag fara iväg en sväng, men blir inte borta så sent, måste sova.  Uppdaterar förhoppningsvis lite mer innan jag går och lägger mig.
Hejs!

Inga kommentarer: