torsdag 10 februari 2011

22.53

Heej! Går det att vakna på något roligare sätt än att inse att man blöder näsblod? Vare sig det är roligt eller inte så var de det som jag vaknade av för någon dag sedan, för er som undrar så rann det värre än Niagarafallet... men det skulle även kunna jämföras med en fontän. Nog om det. Gjorde som sagt matteprovet idag och det gick braa! Så nu har jag inget mer skolarbete den här veckan :D Vilket innebar helt ledig kväll ikväll men även att jag kan utnyttja min sovmorgon till 12.30 imorgon! *Lycka* Förövrigt så känner jag att jag tagit det här med p-nap till en helt ny nivå då jag idag "råkade" sova bort 4 timmar efter skolan... Så allt som jag skulle göra... har jag inte gjort ;) Men sömnen var nödvändig så det gör absolut ingenting. Nu ska jag äta och kolla på film.
NattiNattiSötisar.
P.s Promise nya bilder är påväg... men det är en vääääldigt lång väg...typ...

Inga kommentarer: